Značka je vše, co si za ní představíte: emoce, důvěra, očekávání, představy, ale také vlastní prožitek. To vše chceme našim (i těm potenciálním) klientům ukázat na jasných modelových situacích. Proto se společnost RE/MAX po více než pěti letech opět objevuje na televizních obrazovkách, říká v rozhovoru marketingový ředitel RE/MAX Marek Kontriš. Zároveň však dodává, že se z pozice nejznámější realitní sítě v ČR cítí částečně zodpovědný za to, aby férovost a profesionalita nebyly jen frázemi. Proto jsou spoty zaměřeny na nejčastější realitní poklesky, kterým je lepší se vyhnout. Zároveň tak potenciální klienti zjistí, k čemu je služba realitního makléře dobrá a co všechno by měla obnášet.
Kdy a kde se můžeme s kampaní setkat?
S kampaní se můžete setkat po celý únor a v první části března 2021. Spoty běží především na stanicích TV Nova a České televize, ale průběžně se s nimi setkáte třeba také při sledování biatlonu nebo kasovního trháku na jiné stanici.
Proč jste se vlastně rozhodli pro takovou reklamu?
V kampani se snažíme o dvě různé věci. Jednak nám jde o edukaci trhu. Chceme, aby klienti věděli, co od svého realitního makléře mají očekávat a proč vlastně při prodeji využít jeho služeb. V době, kdy některé firmy zaplavují trh vzkazy „bez provize“ či „bez partnera“ chceme ukázat, v čem je odlišné, pokud prodáváte s profesionálem a co má vlastně takový člověk umět.
Takže chcete poukázat na některé nekalé praktiky v rámci prodeje nemovitosti?
Ano, jde nám o to, že chceme poukázat na realitní „nešvary“, se kterými se lze v praxi setkat. Spoty samozřejmě pracují s nadsázkou a humorem. Je ale až překvapivé, co nám klienti občas popisují a s čím se skutečně setkali.
Předpokládám, že právě o tom budou tyto příběhové spoty?
Vybrali jsme sedm nejčastějších situací a snažíme se ukázat, jak by to nemělo vypadat. Každý příběh poukazuje na jinou službu nebo situaci a konkrétní výhody realitního profesionála, který si se situací umí poradit:
Věříte, že tato kampaň opravdu pomůže trh alespoň částečně edukovat?
Určitě, i díky síle značky. Kdo jiný by ji měl takovou kampaň realizovat, než nejznámější realitní značka v České republice? Podle průzkumů patří RE/MAX mezi nejdůvěryhodnější značky. Navíc z hlediska známosti je jednoznačně jedničkou. RE/MAX zná 9 z 10 Čechů. A to už je prostě závazek.
Je ještě něco dalšího, co vám vychází z hodnocení?
Osobně jsem hrdý na to, že jsme dosáhli nejlepšího hodnocení v parametrech: férové jednání, dobré reference, spokojení zákazníci, profesionální a solidní makléři. V tomto RE/MAX překonává vnímání všech konkurenčních značek na trhu. Kvalitu námi poskytovaných služeb potvrzuje nejen uvedený průzkum, ale i nezávislé hodnocení Superbrands, které jsme obhájili po sedmé v řadě.
Každopádně ani nejlepší reklama nemůže zastoupit osobní zkušenost našich klientů. Hlavní je tedy pro nás jejich zpětná vazba a s ní chceme i nadále dlouhodobě pracovat. Průměrná známka spokojenosti našich klientů je 9,84 z 10 bodů a to je velmi zavazující.
Děkuji za rozhovor.
© RE/MAX je mezinárodní síť finančně a právně nezávislých kanceláří, které nabízejí širokou škálu realitních a relokačních služeb.
Obchodní značka RE/MAX Česká republika a tyto webové stránky jsou provozovány společností
Kreuziger&Sobotik, s.r.o., IČ 27177149, se sídlem Sezemická 2757/2, Praha 9, PSČ 193 00, zapsanou v obchodním rejstříku vedeným Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 102169.