Dlouhodobá podpora marketingu značky RE/MAX se vyplácí, proto RE/MAX znovu obhájil titul Czech Superbrands, který řadí naši značku mezi nejvýznamnější české společnosti. Proslulá marketingová poučka upozorňuje, že pokud vám shoří výrobní závod nebo přijdete o nějakou technologii, tak vám zůstane to nejcennější a to je obchodní značka.
Zásadním cílem RE/MAXu je nejen budovat značku, ale především ji naplňovat obsahem jako je profesionalita, spolehlivost nebo transparentnost. „Ocenění je společné dílo všech makléřů, protože každý je živoucí značkou, která si nese své atributy. Děkuji všem, kteří každodenně přispívají k našemu úspěchu. Značka prodává a my jsme hrdí, že jsme se už podeváté stali nositeli titulu Superbrands a budeme se maximálně snažit využít jeho potenciál v marketingové komunikaci,“ vysvětluje Jan Hrubý generální ředitel RE/MAX.
Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Superbrands je znakem speciálního postavení a uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu, které se každoročně uděluje špičkovým firmám po celém světě. Proto i v letošním roce bude RE/MAX usilovat o desátou obhajobu titulu.
© RE/MAX je mezinárodní síť finančně a právně nezávislých kanceláří, které nabízejí širokou škálu realitních a relokačních služeb.
Obchodní značka RE/MAX Česká republika a tyto webové stránky jsou provozovány společností
Kreuziger&Sobotik, s.r.o., IČ 27177149, se sídlem Sezemická 2757/2, Praha 9, PSČ 193 00, zapsanou v obchodním rejstříku vedeným Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 102169.