Translate with 
MENU ZAVŘÍT
Petr Bartoš - RE/MAX Delux

Zeptejte se

* – toto pole je nutné vyplnit
Uložit kontakt

Vizitka

Nemovitosti

Petr Bartoš je nezávislým podnikatelem podnikajícím na základě živnostenského listu, IČ 71919104.

Petr Bartoš

„Dobrý obchod je takový, kde jsou spokojeni všichni zúčastnění.“

Makléř - RE/MAX Delux

Telefon:
+420 604 789 756
Adresa:
Křenová 538/22
60200 Brno

Vzdělání a ocenění

100% Club CRM 2. stupně Aukční specialista

Hodnocení klientů

0 1 2 3 4 5
5

Specializace - typ zakázky

Prodej, Pronájem

Specializace - typ nemovitosti

Pozemky, Byty, Domy, Komerční nemovitosti, Developerské projekty


Podrobné informace

3D SCAN NEMOVITOSTÍ

Ani sebedokonalejší fotogalerie nezaujme zákazníka tolik, jako virtuální prohlídka.

3D prezentace nemovitostí poskytne autentický zážitek

Pozve vaše zákazníky dál, ještě než fyzicky sáhnou na kliku. Představí zákazníkům nemovitost, developerům místo budoucí stavby a rekreantům váš krásný hotel. Krok za krokem si projdou celé místo, učaruje jim výhled z terasy, představí si sami sebe v pohodlné posteli, zamilují se do celkového prostoru – a vy máte jejich pozornost a emoce. A pravděpodobně se rozhodnou využít vaše služby nebo nemovitost koupit.

VZOROVÁ 3D PROHLÍDKA: https://my.matterport.com/show/?m=XFedxnNZZy7

Z naskenované nemovitosti vytvoříme virtuální prohlídku realizovanou přes technologii Matterport, která dovede doslova zázraky. Celou nemovitost si díky ní mohou případní kupující prohlédnout jako na dlani. Uvidí půdorys všech místností, ale také přesné zaměření celé nemovitosti.

Technologie Matterport navíc umožňuje přidávat k jednotlivým místnostem či objektům v interiéru informační body, tzv. Mattertags. Díky nim můžeme k prohlídce připojit i popisky, odkazy nebo obrázky. 

3D prezentace
3D prezentace

MARKETINGOVÝ PLÁN PRODEJE.

Pro prodej Vaší nemovitosti, je vždy klíčové nastavit vhodný marketingový plán prodeje.

Magie nebo strategie? Základem úspěšného prodeje nemovitosti je správně sestavený marketingový plán prodeje.

Proces prodeje nemovitosti bývá z pohledu prodávajících někdy mylně považován za jednoduchý. Nejde o žádnou magii, nýbrž strategii postupných kroků, jejichž správný výběr a cílení o úspěchu prodeje rozhodují. Naše mnoha léty ověřené know-how vylepšené o moderní postupy a nástroje realitního zprostředkování zajišťují největší šanci na úspěšný výhodný prodej.

Marketing
Marketing

PŘÍPRAVA NEMOVITOSTI NA PRODEJ - HOME STAGING

Je naprosto klíčové, aby právě Vaše nemovitost vyčnívala z davu. Proto je HOME STAGING důležitý nástroj, který pro Vás zajistím, pro každou nemovitost.

Na dnešním konkurenčním trhu se profesionální příprava nemovitosti stala nezbytnou součástí úspěšného prodeje. Nemovitosti musí být profesionálně odprezentovány. A to jak online, tištěnou formou nebo při prohlídce. Jedině tak může být dosaženo co nejlepší ceny v co nejkratším čase.

Vyvolat zájem o nemovitost poutavou prezentací je jednou z největších přidaných hodnot dobrého realitního makléře.

Příprava nemovitosti, home staging, kvalitní fotografie, videoprohlídka, 3D sken nemovitosti, text inzerátu, to vše dnes patří do výbavy profesionálního realitního makléře.

Rád Vám  připravím opravdu poutavý inzerát Vaší nemovitosti, čímž značně zvýšíme počet zájemců o prohlídku.

 

 

Home Staging
Home Staging

STA - SROVNÁVACÍ TRŽNÍ ANALÝZA NEMOVITOSTI

V dnešní době, je nastavení tržní ceny jedním z nejdůležitějších parametrů pro prodej nemovitosti.

Stanovit nejlepší cenu za vlastní dům či byt není jednoduché. Majitelé nemovitostí mají většinou majetek uložen právě v nemovitostech. Průměrný člověk prodává nemovitost dvakrát až třikrát za život. Majitel chce z prodeje získat maximum, kupující zase touží nemovito st pořídit s co nejnižšími náklady. Je důležité stanovit cenu optimálně ke spokojenosti obou stran. Srovnávací tržní analýza se běžně vytváří z důvodu vyrovnání SJM (společného jmění manželů) při rozvodu nebo kvůli dědickému řízení. Nastavení správné ceny je důležité a určující proto, aby prodávající vzbudil zájem v možných zájemcích a ideální je i z toho důvodu, že pomůže nemovitost rychleji a snáze prodat. Jakmile se totiž nemovitost nachází na trhu delší dobu, stává se méně zajímavou a běžně se stává, že ani výrazná sleva nepomůže potencionální kupce přesvědčit. Srovnávací tržní analýza navrhované prodejní ceny se vytváří podle aktuálně nabízených nemovitostí, které jsou na trhu v podobné lokalitě jako oceňovaná nemovitost. Druhým faktorem pro srovnání jsou ceny prodaných nemovitosti, které se nacházejí v blízkém okolí. Dalšími důležitými prvky pro určení prodejní ceny je lokalita, kde se nemovitost nachází, atraktivita, aktuální stav nemovitosti, sousedé, forma nabídky a prezentace, právní vady nemovitosti, její vizuální příprava, stáří, forma vlastnictví, měsíční náklady apod. Srovnávací tržní analýza určuje prodejní pásmo, ve kterém bude možno nemovitost s největší pravděpodobností prodat při splnění všech aspektů prodeje. Nabízená prodejní cena pak není téměř nikdy konečná a od prodejní ceny se může více či méně lišit.

STA
STA

Realizace

Reference

"Mnohokrát děkuji panu Bartošovi a jeho manželce za skvělé a opravdu rychlé vyřízení pronájmu mého bytu. Profesionální odbornost, dobré rady, všestranný servis a naprostá vstřícnost i podpora jsou jen některé z pozitivních aspektů, které zde mohu zmínit. Díky moc!"

Hodnocení: 5/5

"Pani Bartosova a pan Bartos jsou skutecni profesionalove, velmi zdvorili, ochotni, a napomocni s kazdou zalezitosti, ktera byla potreba. Tesim se na budouci spolupraci. Zdravi, PS."

Hodnocení: 5/5