Prodej, Pronájem
Pozemky, Byty, Domy, Komerční nemovitosti, Developerské projekty
Ani sebedokonalejší fotogalerie nezaujme zákazníka tolik, jako virtuální prohlídka.
3D prezentace nemovitostí poskytne autentický zážitek.
Pozve vaše zákazníky dál, ještě než fyzicky sáhnou na kliku. Představí zákazníkům nemovitost, developerům místo budoucí stavby a rekreantům váš krásný hotel. Krok za krokem si projdou celé místo, učaruje jim výhled z terasy, představí si sami sebe v pohodlné posteli, zamilují se do celkového prostoru – a vy máte jejich pozornost a emoce. A pravděpodobně se rozhodnou využít vaše služby nebo nemovitost koupit.
VZOROVÁ 3D PROHLÍDKA: https://my.matterport.com/show/?m=XFedxnNZZy7
Pro malé i velkorysé prostory.
Z naskenované nemovitosti vytvoříme virtuální prohlídku realizovanou přes technologii Matterport, která dovede doslova zázraky. Celou nemovitost si díky ní mohou případní kupující prohlédnout jako na dlani. Uvidí půdorys všech místností, ale také přesné zaměření celé nemovitosti.
Technologie Matterport navíc umožňuje přidávat k jednotlivým místnostem či objektům v interiéru informační body, tzv. Mattertags. Díky nim můžeme k prohlídce připojit i popisky, odkazy nebo obrázky.
Víme, jak Vaši nemovitost představit doslova v nejlepším možném světle.
Pokud je nemovitost prázdná, můžeme se plně realizovat, ale i obsazenou nemovitost dokážeme vyladit tak, aby kupujícího na první pohled zaujala.
Víme, jak Vaši nemovitost představit doslova v nejlepším možném světle.
Pokud budete chtít, postaráme se o vyklizení, vystěhování, novou výmalbu nebo i stavební úpravy.
Doporučíme také ideální rozmístění nábytku, případně změny dispozice. Slyšeli jste někdy o home stagingu?
Home staging je jen jeden z našich nástrojů pro nejvýhodnější prodej nemovitosti. Váš byt či dům bude díky němu vypadat
jako z designového katalogu. I starší nebo zabydlenou nemovitost ale dokážeme představit jako atraktivní, o kterou se zájemci poperou.
Pokud je nemovitost prázdná, zařídíme ji nábytkem a dekoracemi. Díky tomu si lidé snadno představí, jak hezky by jejich nový domov mohl vypadat.
Pokud je nemovitost obsazena, provedeme foto-staging - nachystáme ji tak, aby prostřednictvím fotografií udělala ten nejlepší dojem.
Zároveň ale zůstane po našem odchodu v původním stavu.
Nečekejte navíc žádné ušmudlané fotky z mobilu, u nás fotí profesionálové. Snímky pak ještě upravujeme, aby měly perfektní kvalitu.
Nachystáme také 3D půdorys a inzeráty atraktivně otextujeme, abychom vyzdvihli všechny přednosti nabídky.
Naše prezentace nemovitosti začíná často přímo u ní, plachtou informující, že je na prodej.
Naše prezentace nemovitosti začíná často přímo u ní, plachtou informující, že je na prodej.
Samozřejmě ji inzerujeme také u nás ve výloze. Náš marketingový plán je ale mnohem komplexnější. Zahrnuje spolupráci s ostatními
realitními kancelářemi, Facebook, rozeslání nabídky našim poptávajícím a výrobu letáků. Nabídku propagujeme na 20 realitních serverech
a postaráme se, aby byl inzerát zobrazovaný mezi prvními. Například v tipu regionu na Srealitách má díky tomu desetinásobný přesah.
Nemovitost párujeme se všemi poptávkami v síti Century 21, která má 400 makléřů. Věřte, že pokud by někoho vaše nemovitost mohla zajímat, naši nabídku nemine.
Prodáváte svůj byt, dům, chalupu, garáž či pozemek? Udělejte první krok a zjistěte si aktuální tržní cenu Vaší nemovitosti
Stanovit nejlepší cenu za vlastní dům či byt není jednoduché. Majitelé nemovitostí mají většinou majetek uložen právě v nemovitostech. Průměrný člověk prodává nemovitost dvakrát až třikrát za život. Majitel chce z prodeje získat maximum, kupující zase touží nemovito st pořídit s co nejnižšími náklady. Je důležité stanovit cenu optimálně ke spokojenosti obou stran. Srovnávací tržní analýza se běžně vytváří z důvodu vyrovnání SJM (společného jmění manželů) při rozvodu nebo kvůli dědickému řízení. Nastavení správné ceny je důležité a určující proto, aby prodávající vzbudil zájem v možných zájemcích a ideální je i z toho důvodu, že pomůže nemovitost rychleji a snáze prodat. Jakmile se totiž nemovitost nachází na trhu delší dobu, stává se méně zajímavou a běžně se stává, že ani výrazná sleva nepomůže potencionální kupce přesvědčit. Srovnávací tržní analýza navrhované prodejní ceny se vytváří podle aktuálně nabízených nemovitostí, které jsou na trhu v podobné lokalitě jako oceňovaná nemovitost. Druhým faktorem pro srovnání jsou ceny prodaných nemovitosti, které se nacházejí v blízkém okolí. Dalšími důležitými prvky pro určení prodejní ceny je lokalita, kde se nemovitost nachází, atraktivita, aktuální stav nemovitosti, sousedé, forma nabídky a prezentace, právní vady nemovitosti, její vizuální příprava, stáří, forma vlastnictví, měsíční náklady apod. Srovnávací tržní analýza určuje prodejní pásmo, ve kterém bude možno nemovitost s největší pravděpodobností prodat při splnění všech aspektů prodeje. Nabízená prodejní cena pak není téměř nikdy konečná a od prodejní ceny se může více či méně lišit.
"Rychlé jednání, kvalitní komunikace, použití nových prezentačních platforem, ochota procovat i ve státní svátek."
Hodnocení: 5/5"Se službami paní makléřky Bartošové jsem byla velmi spokojena. Spolupráce byla na vysoké úrovni - kvalitně odvedená práce . "
Hodnocení: 5/5
© RE/MAX je mezinárodní síť finančně a právně nezávislých kanceláří, které nabízejí širokou škálu realitních a relokačních služeb.
Obchodní značka RE/MAX Česká republika a tyto webové stránky jsou provozovány společností
Kreuziger&Sobotik, s.r.o., IČ 27177149, se sídlem Sezemická 2757/2, Praha 9, PSČ 193 00, zapsanou v obchodním rejstříku vedeným Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 102169.