Prodej, Pronájem
Pozemky, Byty, Domy, Komerční nemovitosti
Každý obchodní případ je originální a má své kouzlo jedinečnosti. Proto je potřeba k němu přistupovat zodpovědně, plnohodnotně a s osobním přístupem...
Co můžete ode mě očekávat u každého obchodního případu:
Určitě příprava – po seznámení se s nemovitostí je důležité vyhodnotit aktuální technický stav, možnosti do budoucna, vlastnické vztahy, výhody pro budoucího majitele a pod.
Širší vztahy – v případě prodeje domů je potřeba prověřit přístupy, inženýrské sítě, ale i povodňové mapy a územní plán pro případné rozvojové akce města či obce. U bytových jednotek je důležitá znalost poměrů ve Společenství vlastníků (či v bytovém družstvu) a výši stálých nákladů. V obou případech je dobré něco znát i o sousedských vztazích a o lokalitě s ohledem na občanskou vybavenost.
Před prodejem - příprava nemovitosti k atraktivnímu nafocení, případně k vytvoření působivého videa, s možností úprav interiéru se službou home stagingu a s plnohodnotným popisem vytvoříme reklamu na vaši nemovitost.
Marketingový plán – zde uvážíme pomyslné misky vah, kdy na jedné straně je rychlost prodeje a na druhé, cena nemovitosti, každý klient má své potřeby…
Prodej nemovitosti – oslovení klientů, kteří hledají vhodnou nemovitost; současně je nabídka vyexportována na přední placené realitní servery, se sledovaností, kde je průběžně aktualizována a upravována. Dále je možné použít další prodejní nástroje, jako je plachta na nemovitosti nebo třeba inzerce v tištěných médiích
Informovanost – domnívám se, že klient je určitě rád, když ví, jaká je sledovanost nabídky, kolik zájemců nás oslovilo a jak si na trhu s jeho nemovitostí stojíme.
Prohlídka nemovitostí („první vlaštovka") – snažím se domluvit dostatečný předstih, aby to bylo pro všechny strany přijatelné. Pro kupujícího jsou důležité všechny informace, což pro připraveného makléře není problém. Zde je důležitý férový vztah a správě a objektivně podané informace.
Uzavření obchodu – po konzultaci a konečném odsouhlasení všech dokumentů se smlouvy podepisují buď v některé kanceláři sítě RE-MAX, případně v renomované advokátní kanceláři, se kterou spolupracujeme, včetně spolupráce s bankou při vyplácení úvěrů či při „zastavování“ nemovitostí za účelem financování.
Další kroky – vložení Návrhu na vklad na katastr (na správu družstva) a předání nemovitosti dle vyjednaných podmínek.
Šťastný konec – ale v žádném případě pro vašeho makléře - po předání nemovitosti vám pomohu s převodem energií a po převodu vlastnických práv pro vás zajistím podání příslušných daňových tiskopisů.
Tedy konec – ještě ne – v lednu následujícího roku se vám opět ozvu s upozorněním na daňovou povinnost. Samozřejmě vám opět pomohu s formuláři a po podání si váš makléř oddychne, protože případ bude kompletně ukončen. I když – bude se těšit na další doporučení od NADŠENÉHO klienta…
"Velmi vstřícný přístup, profesionalita."
Hodnocení: 5/5Bez textového hodnocení.
Hodnocení: 5/5"Rychlé, korektní jednání, 100% servis prodeje, doporučuji"
Hodnocení: 5/5Bez textového hodnocení.
Hodnocení: 5/5"Kvalitní jednání, hýří zkušeností, má velice pozitivní myšlenky pozitivní hodnocení, má dlouholeté zkušenosti, je komunikativní, umí zaujmout svým jednáním "
Hodnocení: 5/5"Rychlá a vstřícná reakce."
Hodnocení: 5/5
© RE/MAX je mezinárodní síť finančně a právně nezávislých kanceláří, které nabízejí širokou škálu realitních a relokačních služeb.
Obchodní značka RE/MAX Česká republika a tyto webové stránky jsou provozovány společností
Kreuziger&Sobotik, s.r.o., IČ 27177149, se sídlem Sezemická 2757/2, Praha 9, PSČ 193 00, zapsanou v obchodním rejstříku vedeným Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 102169.