Page 55 - ResidentART jaro - léto 2019
P. 55


            showroomu pro ni bylo krokem do nezná‑  Lucia Jamrichová
            ma. A svým způsobem to byl i velký risk,   dokazuje, že i taška
            protože jí chyběl vlastní kapitál. V té době jí   na nákup může být
                                              stylová a není třeba
            různými radami velmi pomohla kamarádka   ji schovávat.
            Anna Torfsová, belgická designérka skla.
                                              
            První dva roky Lucia kombinovala práci   Lucia Jamrichová
            na projektech a provozování showroomu.   navrhla svou první
                                              „taschen“ během
            Podařilo se jí najít tzv. díru na trhu. Kvalit‑  svého pobytu v
            ní kožené kabelky, které jsou kompletně   Německu. Dnes má
                                              vlastní butik v Praze.
            vyrobené v České republice. Působila jako
            alternativa ke značkovým luxusním kabel‑
            kám od Prady, Diora či Louise Vuittona.
            Ekologické materiály
            Lucia Jamrichová si postupně vybudova‑
            la síť spolupracovníků a dodavatelů a její
            podnikání pomalu rostlo. Do té míry, že
            mohla opustit původní profesi a naplno se
            věnovat té nové. Vzhledem k tomu, že její
            taschen vznikají ručně, jedná se maloséri‑
            ové produkty. Každý kus je tak v podstatě
            originálem.

            Také Lucia Jamrichová zachytila aktuální
            trend, kterým je používání nových udržitel‑
            ných materiálů. Tím je například i piñatex,
            což je materiál vznikající z ananasových
            vláken. „Není to ekokůže, není to ani umělá

                                                                                               RESIDENTART | 55
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60