Page 38 - ResidentART jaro - léto 2018
P. 38
osobnost
Kupují se Ferrari jen tak pro radost nebo pro prestiž, anebo
při koupi hraje roli i potenciál zhodnocení?
Řekl bych, že od každého trochu. Ferrari, to je především
vášeň, žádná jiná značka na světě nemá takovou image.
Nemluvě o technice a jízdních vlastnostech, z každého
Ferrari při jízdě cítíte, že toto auto navrhovali ti samí lidé,
kteří se zabývají konstrukcí formule 1. Prestiž je velmi
důležité hledisko, protože drahých aut je hodně, ale Ferrari
je jediné. A investiční záměr také dostává čím dál větší
rozměr – bohatí lidé tak uloží peníze do něčeho, co jim dělá
radost, a ještě se jim v průběhu času zhodnotí.
dá se tedy říci, kdo je typický zákazník Ferrari v České
republice?
To je velmi složité, zájemci jsou různí. Úspěšní právníci,
podnikatelé, milovníci rychlé jízdy, ale i nadšenci, kteří si
našetřili nebo třeba zdědili nějaké prostředky a chtějí si
koupit Ferrari z druhé ruky. Máme řadu klientů, kteří jezdí
mnoho let ve svém Ferrari, doslova k němu přirostli, jiní
obměňují svá auta naopak často. Ale Ferrari není pro
každého, uchazeč by se neměl zabývat kontroverzním
podnikáním nebo by neměl být spojován s mediálními
kauzami, to si hlídá přímo automobilka.
Nestačí tedy položit na stůl příslušný obnos peněz?
To je nejčastější omyl, který se týká nákupu Ferrari. Spousta
lidí si myslí, že ve Ferrari jezdí jen zlatá mládež nebo boháči,
kteří si mohou dovolit vše. Ale mít peníze nestačí,
automobilka se zajímá, jaká auta měl zájemce v minulosti,
zda už vlastní Ferrari nebo zda se věnuje motorsportu. To
myslím u jiných značek neexistuje. I díky tomu je skupina
lidí vlastnících Ferrari dost specifická a řada z nich drží °
pohromadě. Dobře to bylo vidět vloni při oslavách 70 let 36 C
značky, kdy Ferrari různého stáří projížděly Prahou.
Scuderia Ferrari loňský rok byl díky výročí Ferrari hodně bohatý
na události…
ZAKlAdATeleM italské automobilové značky je Enzo To ano, v České republice se představily i dva unikátní vozy klidně!
Ferrari, který v roce 1929 založil firmu Scuderia Ferrari, v čele s LaFerrari Aperta, limitovaným modelem, který vznikl
jejímž cílem bylo sponzorování amatérských právě při příležitosti tohoto výročí. Postaveno bylo jen 200
automobilových závodníků. Od roku 1947 začala
společnost Ferrari vyrábět závodní vozy. Protože by se kusů plus devět modelů pro účely automobilky. Vůz
ale touto specializací firma neuživila, začala s výrobou s výkonem 963 koní a nejvyšší rychlostí 350 km/h nešlo Celoroční bazény swim spa
silničních vozů. objednat, sama automobilka si vytipovala 200 zákazníků,
které přímo oslovila. Jsme rádi, že navzdory vysoké ceně
od 41 milionů až po dvojnásobek v případě speciálních Užívejte si příjemně teplou vodu všemi smysly nejen v létě, klidně i v zimě. Designový
úprav se jeden vůz dostal i k českému zákazníkovi, kterému bazén s elegantním termokrytem bude slušet vašemu domu i zahradě. Potěší vás
jsme ve Scuderii Praha vůz předali. Druhou atraktivní snadná údržba, nízká spotřeba i bezpečnost pro děti. Chytré funkce s ovládáním
novinkou bylo Ferrari 812 Superfast s výkonem 800 koní. To přes aplikaci, masážní trysky, prosvícení a protiproud uspokojí vaši rodinu,
si už našlo tři české zákazníky. Těšíme se na nové zájemce návštěvy, ale i ambiciózní sportovce. Přijďte si vyzkoušet...
v tomto roce, z nichž mnozí se ve Ferrari svezou vůbec
poprvé. Jakmile ale někdo propadne kouzlu Ferrari, už Automatický termokryt ACS ®
nechce o jiném autě ani slyšet. •
www.usspa.cz
38 39